vineri, 18 februarie 2011

Tattoo o arta sau n-am ce face cu pielea?


Tatuajul este o formă de artă, aparută cu mii de ani în urmă.
Acesta se realiza la început cu ajutorul unor ustensile din os, care aveau aspectul unor dălți zimțate. Tatuajul este practic introducerea de tus într-un strat superficial al pielii, astfel putându-se crea diferite motive. Deși la început tatuajele aveau rolul de a marca funcția unui individ într-un trib, acesta a fost preluat de europeni și de alte națiuni, modificându-i funcția într-una artistică.
Astăzi, tatuajele se execută în saloane specializate, care oferă condiții optime realizării unei astfel de lucrări (curățenie, aparatură profesională, personal specializat).
Modul de realizare a tatuajelor s-a modificat foarte mult în ultimele două sute de ani, în zilele noastre utilizându-se aparate special concepute pentru așa ceva, iar simplele modele de altă dată au fost înlocuite cu motive florale, simboluri chinezești etc., ajungându-se chiar la portrete de o calitate și fidelitate remarcabilă.

Iar fotbalistii sint cei a caror tatuaje stau la vazul lumii eu am hotarit sa va prezint dupa parerea mea cele top 11 tatuaje a fotbalistilor
1 Mateja Kezman care are tatuaje cu caracter religios fiind un convins credincios
 2 Raul Mereles uimeste cu stelele de la ceafa si cu portretele de pe mina avind un dublu sleeve
 3 Patriotul Daniel Agger care sia tatuat istoria Danemarcei pe el
 4 David Beckham
 5 Craig Bellamy
 6 Tim Cahill
 7 Djibril Cisse
 8 Guti
 9 Ezequel Lavezzi
 10 Marco Materazzi
 11 Martin Skrtel

5 comentarii:

  1. Deja mă bîntuie gîndul de 2 luni în'coace,să îmi fac unul)) Știu că multă minte nu îmi trebuie,însa sincer nu am găsit un salon NORMAL.Cît despre ''n-am ce face cu pielea''- uite am ce face,vreau să o pun în valoare cu un tatuaj original ,frumos și calitativ)

    RăspundețiȘtergere
  2. parerea mea este (daca conteaza makar olekutza) este sa mai asteptzi un an shi satzi faci totushi
    eu sint de parerea ca este totushi o arta

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca gingasia pielii ar trebui sa fie tulburata de un tatuaj...sfatul meu e sa-tti faci unul care se spala in vre-o doua luni;

    RăspundețiȘtergere
  4. Tatuaje pe o perioada anume nu exista sunt ori pt totdeauna ori desenat pe 1 saptamina..

    RăspundețiȘtergere
  5. Adresativa la salonul Garage 312 din Chisinau,sau val por recomanda pe Seryoga e un prieten de al meu si face foarte bine tatuajele,il gasiti pe facebook Seryoga PS-Tattoo

    RăspundețiȘtergere

Contact

Noi Primim Autori

Facebook: Între Două Lumi.

Adresa:

Alternosfera te cheamă, Alternosfera te-ndrumă

Scrim:

Cînd vine inspirația in rest We Dont Try

Nokia:

62141009